Monday, September 12, 2016

Thinkorswim Forex Trading Handleiding

Guide to TD Ameritrade s Thinkorswim - Charts Charts bied 'n visuele voorstelling van die prys beweging van 'n verhandelbare instrument. Daar baie maniere om kaarte te sien en vir hulle binne thinkorswim analiseer. Drie Kartering Platforms Daar is drie kartering platforms beskikbaar binne thinkorswim. Die eerste is geregtig Charts. Die tweede kartering keuse is profeet wat geskep word deur 'n filiaal van thinkorswim en bied 'n ander voorkoms en gevoel. Buigsame rooster is die derde kartering opsie, wat toelaat dat die handelaar om verskeie kaarte te sien in 'n keer - basies dit is die Charts platform, maar kan verdeel word in kleiner vensters. Figuur 20. Chart Keuses Basiese Kartering Charts-Charts. Klik op enige van die drie beskikbare grafiek opsies sal bring 'n leë grafiek. Om te trek 'n spesifieke term voeg die simbool in die boks in die boonste linker hoek van die kartering venster. As die simbool is onbekend, tik die naam wat jy soek in die boks sal hierdie groot te maak 'n lys van simbole wat ooreenstem met die ingevoerde inligting. Kies die toepaslike simbool in die lys om 'n grafiek te bring. (Vir verwante leesstof, sien Voordele data-gebaseerde Intraday kaarte.) Figuur 21. begin tik simbool of Company Name Daar verskyn 'n basiese daaglikse grafiek van die gekose verhandelbaar. Die verandering van die voorkoms van die grafiek kan vinnig gedoen word deur te kliek op die knoppie. Hierdie aksie sal 'n venster Chart instellings wat dit moontlik maak die handelaar om te verander hoe die kaarte kyk, wat funksies is ingesluit en ook aparte grafiek instellings vir aandele, opsies, futures en forex te skep. Die verandering van die tyd van die grafiek kan ook gedoen word deur die kartering spyskaart. Figuur 23. Kies tydraamwerk Die bostaande figuur toon ook 'n Styl menu. Die spyskaart styl kan gebruik word om die voorkoms van die grafiek te verander, soos die verandering van OHLC bars om 'n kers of lyn grafiek. Die Styl spyskaart bied ook die vermoë om meer fyn tune die tyd dat dit gesien. (Vir verwante leesstof, sien Kandelaar Grafieken: Wat is dit) Handelaars kan ook regs-kliek op die grafiek om 'n drop-down menu wat toegang bied tot baie funksies en instellings, insluitend die vermoë om handel te dryf van die kaarte, stel waarskuwings te bring , verander die tydsraamwerk en voeg tegniese ontleding gereedskap. Figuur 24. regs-kliek Chart Menu Nuttige funksies is ook geleë in die in die boonste regterhand van die kartering platform, soos hieronder getoon. Beginner's Guide To Thinkorswim Trading Platform Thinkorswim is 'n omvattende handel en analitiese platform aangebied deur TD Ameritrade. Die platform kan selfgerigte beleggers en handelaars om handelsgeleenthede te vind, daardie geleenthede te ontleed op baie maniere en dan voortgaan om ambagte gebaseer op die inligting wat gevind is te maak. Soos met al die tegnologie, is thinkorswim voortdurend opgegradeer en verbeter, met 'n nuwe funksies word gereeld bygevoeg. Terwyl die basiese funksies van die platform nie verander nie, word jy aangemoedig om jouself vertroud te maak met die platform en enige veranderinge wat plaasgevind het voordat tradesthe beste manier om dit te doen, is deur te probeer uit die platform deur 'n demo rekening. (Vir verwante leesstof, sien Forex Trading: A Beginner's Guide.) Wat thinkorswim Bied Die thinkorswim platform deur TD Ameritrade kan handelaars om te ontleed en te handel aandele, opsies. termynkontrakte, REITs, ETF, effekte, CD's, onderlinge fondse, Eenheid Investment Trusts en Forex in een omvattende handel platform. Rekeninge kan oopgemaak word vir 'n bedrag as wat daar is geen minimum deposito. Die uitsondering is rekeninge marge en opsie handel wat 'n minimum 2000 deposito vereis. Daar is geen onderhoud fooie. Benewens individuele rekeninge, kan beleggers ook oop gesamentlike rekeninge. IRA rekeninge, onderwys spaarrekeninge en spesiale rekeninge soos trusts of korporatiewe rekeninge. Thinkorswim is beskikbaar in verskillende weergawes te gebruik met verskillende programme. Die lessenaar weergawe is beskikbaar via aflaai en geïnstalleer op 'n rekenaar. Daar is ook 'n webblaaier weergawe wat dit moontlik maak handelaars vanaf enige rekenaar toegang tot hul rekening aan te meld by die thinkorswim webwerf. 'N mobiele weergawe is ook beskikbaar die iPhone, Blackberry en Windows Mobile-toestelle. Figuur 1. thinkorswim weergawes en gepaardgaande eienskappe Hierdie handleiding dek thinkDesktop want dit het meer funksies as die ander weergawes. Een van die beste maniere om 'n produk te leer is om die produk te gebruik. Opening van 'n demo of speel geld rekening kan handelaars om markte en gebruik gereedskap analiseer, en dit bied al die funksies van die standaard produk behalwe dat enige handelsaktiwiteite sal wees met 100,000 in vervalste geld en nie die werklike fondse. Sommige kwotasie data word ook vertraag word tot 'n lewendige handel rekening is geopen. Handelaars kan gaan na die tuisblad om te begin. Dan kies eenvoudig papier handel paperMoney uit die drop down menu geregtig sagteware. Figuur 2. Begin met 'n speelgeld rekening TD Ameritrade s ThinkorSwim verhandelingsplatform bied alles 'n belegger moet markte te ontleed en maak ambagte, alle online. Die platform kan beleggers en handelaars om selfgerigte wees. Deur Cory Mitchell Thinkorswim is beskikbaar in 'n aantal maniere. Jy kan handel van die aflaaibare lessenaar weergawe, aanlyn of via jou smartphone. Elke weergawe bied effens anders funksies. Deur Cory Mitchell Thinkorswim is een van die handel platforms wat deur TD Ameritrade. Die platform kan handelaars om verskeie markte markgeleenthede handel en gryp met 'n wye verskeidenheid. Deur Cory Mitchell Die TD Ameritrade thinkorswim platform het baie funksies, en dit kan 'n geruime tyd om dit alles te leer. Tog is daar baie ondersteuning wat aanlyn beskikbaar is, binne die platform. Deur Cory Mitchell Die thinkorswim platform is ryk aan funksies, die verskaffing van prys waarskuwings (wanneer stel), streaming CNBC TV, voorraad en opsie vertoners en 'n verspreiding handel instrument. Daar word ook leef. Deur Cory Mitchell By die gebruik van die thinkorswim verhandelingsplatform, fooie val onder die kategorie en is goedkoper as die gelde wat gehef word deur TD Ameritrade as die maak van 'n handelsmerk per telefoon of met. As jy 'n handel te maak, sal die platform aanvanklik die opstel van die handel op grond van jou handel standaard. Byvoorbeeld, as jy 'n voorraad handel te maak, en die standaard hoeveelheid is 100 aandele, wanneer die einde. Alle handel platforms het voordele en nadele - te bemeester die valse handel voordat jy 'n ware een. Hierdie tien forex makelaars verwelkom nuwe handelaars met die gebruiker vriendelike opvoedkundige gereedskap en hulpbronne. Hier is die makelaars wat die beste gereedskap vir beleggers en handelaars te bedek oproepe en bedek wan skryf bied. thinkorswim review thinkorswim deur TD Ameritrade is tans my gunsteling opsies makelaars. Toe ek eers begin met behulp van die platform, ek was 'n bietjie sit af as gevolg van sy skynbare kompleksiteit. Maar didn dit t neem lank om ontslae aangepas om die basiese kenmerke en uiteindelik leer sommige van die meer komplekse funksies van die platform. Ek is so bederf deur die gemak waarin ek potensiaal ambagte kan analiseer, te betree ambagte, en monitor ambagte wat ek het 'n harde tyd met behulp van 'n ander platform. Met my rekening by thinkorswim, kan ek aandele, ETF, opsies handel oor aandele, ETF's en die indekse, termynkontrakte, geldeenhede (Forex), opsies op termynkontrakte handel Forex. Ek m raai Forex-handelaars sal sê dat hulle sondaars t die beste platform, maar hulle vyf kom 'n lang pad sedert hulle hierdie vermoë bygevoeg. Die ding wat sit thinkorswim kop en skouers bo die res van die skare in my mening is hul verbintenis tot die versekering van hul kliënte se voortgesette sukses. Hulle doen dit in 'n verskeidenheid van maniere, insluitend deurlopende rol outs van nuwe platform funksies, weeklikse webcasts met 'n verskeidenheid van sprekers om te praat oor die mark tendense, handel tegnieke, portefeuljebestuur, ens Trading platform Terwyl die primêre verhandelingsplatform vir thinkorswim is hul - Java-gebaseerde, funksie ryk platform, hulle bied ook 'n web-gebaseerde platform en verskeie mobiele platforms wat gerig is op iPhones, dorings en MS. Die een ding wat my beïndruk oor hul web platform is hoe funksie ryk dit is. Ek ve gebruik om lyding met die tipiese beperkinge wat in die meeste web-gebaseerde koppelvlak. Maar hierdie ouens het regtig gestoot die grense van wat gedoen kan word uit 'n webblaaier. Die webkoppelvlak modelle die Java-gebaseerde platform sodanig dat funksies I m vertroud is met die Java-platform is grootliks op die web platform en kan gedoen word in baie dieselfde manier. Geen nuwe leerkurwe. Die BlackBerry aansoek onlangs oorgedoen en het 'n veel ryker koppelvlak. Daarbenewens het die ontwikkeling span besig om 'n hele nuwe web-gebaseerde program, wat tans in beta. Hierdie een is 'n duidelike afwyking van die meer tipiese web interface. Ons sal moet 'n bietjie langer te wag om te sien hoe hierdie een vergelyk. Sommige van die eienskappe wat ek sien in 'n verhandelingsplatform sluit. Gereedskap om potensiële ambagte Kartering gereedskap om my te help doen tegniese ontleding gereedskap om 'n potensiële handel gereedskap analiseer om 'n handelsmerk gereedskap plaas te monitor die handel reporting tools Laat ons kyk na elkeen van hierdie vir die thinkorswim platform te vors. Gereedskap vir navorsing ambagte ek gewoonlik handel ETF en kruip gebaseer opsies sodat ek don t het 'n baie vereiste vir voorraad navorsing. Dit gesê, hulle bied 'n gladde soek gereedskap vir die vind van potensiële aandele en versprei op grond van kriteria soos volume, markkapitalisasie, verandering, ens Hulle het selfs 'n eie sis indeks, wat is 'n manier om vas te stel hoe warm die voorraad of ETF is gebaseer op wan en oproepe verhandel. Nog 'n kenmerk vir die soek opsies strategieë is pretty cool. Hierdie instrument, bekend as die verspreiding Hacker, kan jy soek vir dit wat ander handelaars handel dryf. Byvoorbeeld, kan ek soek vir ander Yster Condor ambagte op die SPY en kom met 'n lys van ander uitstaande bestellings handelaars geplaas. Ek kan dan kies een wat ek graag en met 'n enkele kliek skep 'n dubbele handel. Dit werk net regtig tydens handelsure soos die bestellings keer sal verdwyn gevul of hulle verval as dag bestellings. 'N nuwe funksie om die platform is afkomstig van die TD Ameritrade Opsie 360 ​​platform en is die baie cool hittekaart. Hierdie funksie laat my toe om te kyk na 'n bepaalde segment van die mark, byvoorbeeld die S P 500 en boor in sektore wat óf buitengewoon sterk of swak. Dit kan 'n lekker plek om te kyk vir aandele of selfs sektor ETF om opsies handel oor wees. Daarbenewens het hulle het 'n paar besonder kragtige instrumente vir die monitering van aandele, ETF's of indekse wat ek is geïnteresseerd in. Die MarketWatch instrument bied maniere om 'n grafiese vertoning van 'n groep van aandele of ETF ek monitering kry of selfs te sien top gainers en verloorders binne 'n groot indeks soos die SP, DOW of Russell 2000 Onder die blad MarketWatch, die TOS indeks Besonderhede is 'n bietjie soos die hitte kaart. By die keuse van 'n spesifieke indeks (S P 500, Russell 2000 DOW, ens), kan ek sien watter aandele in daardie lys is die sterkste of swakste deur kleur. Ek kan dit selfs doen teen my eie persoonlike dophoulyste. Kartering gereedskap Die thinkorswim platform sport eintlik twee verskillende kartering pakkette. Dit kom hoofsaaklik uit te reageer op die versoeke van die kliënt. Baie verkies om die oorspronklike kartering pakket genaamd TOS Charts terwyl ander verkies om die ingeboude ProphetCharts. Ek persoonlik vind elke nuttig vir verskillende dinge. Albei het die vermoë om verskeie tegniese ontleding komponente soos tendens lyne te trek, te ondersteun weerstand, Fibonacci retracements, ens Beide ondersteun die vermoë om 'n duiselingwekkende aantal studies soos Stochastics, MACD, RSI, ens TOS kaarte ondersteuning te wys en meer as 100 verskillende studies dat al is hoogs aanpasbare. Terwyl die ProphetCharts instrument doesn t bied soveel studies, vind ek alles wat ek wil daar. Handel analise gereedskap thinkorswim neem 'n effens verskillende (en waarskynlik meer geeky) benadering tot handel ontleding. Hierdie ouens het gekom van die opsies handel putte waar gereedskap soos hierdie didn t bestaan ​​sodat hulle bied 'n paar mooi komplekse analise gereedskap wat die meeste professionele handelaar aanvanklik kan intimideer. Wat ek dink is cool is dat daar twee kategorieë van analise beskikbaar. Daar is die grafiese gereedskap en daar is meer nommers wat in lyn gereedskap. Hier is wat ek bedoel met elk. Die grafiese gereedskap laat my toe om 'n bestaande handel of 'n teoretiese handel te neem en te analiseer dit grafies, kyk na óf wat die gedrag oor prysverandering is nou of op 'n sekere punt in die toekoms. Ek kan dinge verander soos tydstip wisselvalligheid en geprojekteerde prys. Vir die grafiese-georiënteerde, kan hulle baie nuttig wees. Die getalle gebaseerde gereedskap is toeganklik vanaf die bladsy handel so ek eintlik kan kyk na dinge soos waarskynlikheid van 'n bepaalde staking verval in of uit die geld. Ek kan ook kyk na 'n geprojekteerde waarde van 'n opsie handel in die toekoms deur die aanpassing van datum, wisselvalligheid en prys. Dit is 'n baie handige funksie ontleed 'n potensiële kalender handel. Met behulp van 'n lyk en voel dat is baie soortgelyk aan die blad handel, Ek het nou die vermoë om terug te toets 'n handelsmerk te pas soortgelyke komponente, sowel op die toegang en uitgang van die handel. Dit kan baie handig vir doen eenvoudige terug toetsing van handel strategieë wees. Vir meer gesofistikeerde terug toets, 'n ander het onlangs bygevoeg funksie genoem dink OnDe mand. Dit is 'n meer volledige hulpmiddel wat volledige simulasie van die saak kan in die verlede en het die vermoë om te speel merk deur data regmerkie mark in real time. Bestel inskrywing Dit is waarskynlik die nommer een eienskap wat ek lief te hê oor die thinkorswim platform. Dit is letterlik 'n paar van die druk om 'n handels - en betree. Om 'n handel, al wat ek hoef te doen is reg kliek op die opsie wat ek wil, kies koop of te verkoop en dan haal die strategie (enkel, vertikale, kalender, yster Condor, ens). Sodra die handel opgerig word, kan ek die aantal kontrakte en my gewenste prys te kies en stuur dit dan. Die een ding wat ek geleer het die handel met thinkorswim is om nie altyd tevrede wees met die bod of vra maar om te streef na die teoretiese of mid prys. Op 'n handel met slegs 'n paar sente tussen bod en vra, dit is regtig maklik om te doen. Soms is dit 'n bietjie moeiliker as die bod / vra versprei is wyer. Maar die handel vertel my presies wat die middel prys is en ek kan besluit of om te gaan vir daardie of gee 'n pennie of twee om óf te betree of te verlaat die handel. Die laaste stukkie van die orde inskrywing dat ek regtig graag die bevestiging handel wat opkom. Die dialoog toon 'n opsomming van wat my handel is, wat my maksimum wins verlies sal wees en hoe dit sal my koopkrag beïnvloed. Toe ek verkoop 'n vertikale verspreiding, sal dit bereken vir my hoeveel marge sal verwag word om die handel te ondersteun. 'N redelik onlangse toevoeging tot die handel vermoëns is die vermoë om geldeenhede en termynkontrakte handel van dieselfde blad. Hulle bied ander sienings vir diegene wat hier meer in ooreenstemming met wat handel styl is, maar dit is moontlik om dit te verhandel van dieselfde siening as ek handel aandele opsies. Een noot Ek wil graag te neem oor die thinkorswim benadering tot handel is hulle siening van bestellings. Diegene wat verhandel met opsies makelaars wat kragtens gebruik soos koop om oop te maak, te verkoop aan te sluit kan wees 'n bietjie sit af deur die gebrek aan hierdie terme. Om voormalige Market makers en opsies handelaars in die opsies putte, is hulle geneig om posisies as net 'n versameling van voorraad wat vir hulle 'n netto delta of netto Vega position. As gevolg gee besigtig, die koop van 'n kontrak van 'n bepaalde opsie en later verkoop twee kontrakte van dieselfde opsie inhou nie 'n probleem. Die impak van dit is dat ek 'n kort vertikale verspreiding op kan hê en plaas 'n ander om 'n vertikale verspreiding dat my bestaande een oorvleuel verkoop. Dit kan lei tot my einde 'n opsie in my nuwe verspreiding my bestaande lang opsie sluit van die oorspronklike handel verkoop. Ek het nou 'n nuwe posisie wat die kombinasie van die twee posisies, selfs al is een van die komponente van die oorspronklike handel doesn t opdaag. Vir die nuwe handelaar, kan dit eerder ontsenu wees totdat jy daaraan gewoond te raak. Maar die buigsaamheid dit gee jou ambagte of naby ambagte te plaas as wat nodig is ongeëwenaarde in my ervaring. Handel monitering / bestuur My tweede gunsteling funksie van die thinkorswim platform is die handel monitering en bestuur. Sodra in 'n posisie, kan ek posisies gesamentlik sien en kyk P L, sowel as die totale Griekse waardes. Ek kan ook groep my ambagte op my eie persoonlike maniere. Om uit te vind die besonderhede van 'n bepaalde posisie, kan ek net uit te brei die blou pyltjie langs die beurs simbool. Om 'n handelsmerk te verlaat, al wat ek hoef te doen is reg kliek oor die posisie en kies Skep Sluiting Orde. Om verskeie posisies te sluit, kan ek hulle en die regter muis kliek kies en kies Skep Sluiting Orde. Met behulp van 'n soortgelyke tegniek, kan ek 'n rol om maklik te rol my kort staking in my kalender van die huidige maand na die volgende maand te skep. Ek kan ook hierdie tegniek gebruik om my posisie te ontleed of analiseer 'n potensiële sluiting orde of rollende orde. Verslagdoening gereedskap Dit is waarskynlik een van die swakste gebiede vir die thinkorswim platform. Een aspek van verslagdoening dat ek regtig verwag, maar don t kry hier is die vermoë om verslag te doen oor P L per handel. Daar is 'n aantal van verslagdoening gereedskap, beide op die platform en op hul webwerf dat aktiwiteit vir 'n gegewe tydperk kan opsom, maar ek het nog 'n manier om verslag te doen oor my handel resultate te kry. Daar is 'n paar moontlikhede vir P L tipe ontleding maar hulle is grootliks jaar tot dusver en gewoonlik 'n opsomming deur onderliggende instrument (bv voorraad of ETF). Die belasting verslae, wat gebruik word om verkry word vanaf direk binne die thinkorswim lessenaar platform is nou slegs beskikbaar vanaf die TD Ameritrade platform. Die verslae is nog redelik ordentlike en kan afgelaai word as CSV, txt of txf (belasting formaat). Order routing orde routing is nog 'n sterk kenmerk van die platform. Toe ek 'n bestelling te plaas aanvanklik, by verstek aan die orde is aangestuur na die uitruil bied die beste prys. Ek kan ook kies om die roete die einde 'n spesifieke ruil. Ek het hierdie funksie gebruik soms wanneer ek probeer om 'n baie goeie vul prys te kry. Ondersteun Die thinkorswim ondersteuning offers is awesome. Hulle bied 'n live chat ondersteuning funksie direk ingebed in die platform. Daarbenewens kan ek bel en praat met 'n persoon wat kan help my 'n handelsmerk te plaas, gaan uit van 'n bedryf of uit te vind wat aan die gang is met 'n posisie. Hierdie ouens is almal handelaars hulself en ek ve nie in staat om hulle stomp met enige van my vrae nog nie. Terwyl redelik ingewikkeld in voorkoms aan 'n handelaar wat nuut is in die platform, bied hulle 'n uitstekende opleiding video's wat jou kan help in die leer van die thinkorswim platform. Praat oor die platform. Hulle hou net die uitrol van die updates. Oor elke 4-6 weke, is daar 'n nuwe weergawe wat 'n paar redelik beduidende verbeteringe het. Ek die paar jaar wat ek ve al met behulp van die platform, I m verstom oor die verbeterings. Een van die coolste funksies om vrygelaat te word, aangesien Thinkback is die nuwe OnDe mand funksie (nie beskikbaar vir PaperMoney). OnDe mand laat my toe om terug te gaan in tyd en letterlik speel die mark vir 'n geselekteerde datum en tyd. Dit is 'n groot vir die regte tyd terug toets, om te leer hoe opsies strategieë op te tree, ens Wanneer die opstel van 'n rekening vir verhandeling opsies, Ek het regtig soos thinkorswim se benadering. Hulle glo ons is almal volwassenes (so lank as wat ons dit kan bewys) en as ons wil op te blaas ons rekeninge wat hulle laat. Al wat ek nodig het om te doen om ontslae goedgekeur om naak indeks opsies handel (no. Ek Don t beteken handel opsies in die buff) is vir hulle sê ek verstaan ​​die risiko's wat betrokke is. thinkorswim sit 'n baie moeite in die opvoeding van hul kliënte. Ek het alreeds genoem weeklikse webinars en geselsies. Dit is in die argief en ek kan terug gaan en weer na hulle luister of te kyk gemis sessies. Daar is ook redelik gedetailleerde video tutoriale op die webwerf beskikbaar vir al die funksies van die platform. Daarbenewens bied hulle vrye eendag werkswinkels in verskeie stede regoor die VSA en ek vyf dié wat baie insiggewend en die moeite werd om by te woon as jy een kan kry om te wees. Hulle gebruik word om aan te bied 'n paar mooi eendag betaal handel te leer styl werkswinkels, maar dit blyk dit is nie meer aangebied nie. Baie van hierdie is vervang deur 'n aantal streaming chat sessies beskikbaar direk vanaf die ondersteuning / Chat venster op die platform. Een laaste gebied noemenswaardig is dat thinkorswim bied 'n virtuele handel rekening, genoem papermoney, waar ek kan papier handel. Die ervaring is baie geheg die die ware jakob en laat my toe om strategieë uit te probeer sonder die pleeg van werklike dollars om die handel. Die gebruikerskoppelvlak is identies en die enigste verskil wat ek sien is dat ek werklik 'n groot vul pryse in die papermoney rekening. Kommissie Dit is aanloklik om thinkorswim se kommissie struktuur beskou as een van hul belangrikste voordele. Ek het gesê dat ek dink die kommissie moet een van die laaste oorwegings vir 'n makelaar wees, maar wanneer 'n opsies makelaars bied 'n aantreklike kommissie struktuur, kan ek hulp t maar opgewonde raak. Een van die eerste dinge wat ek opgemerk oor hul kommissie tariewe was hulle aangebied om 'n geen minimum koers. Dit beteken dat ek kan 'n 1 kontrak kort vertikale verspreiding handel en dit kos my net die per kontrak prys (tans 2,95) vir 'n totale koste van 5,90. Beter pryse kan onderhandel word, maar wees versigtig as jy kan eindig handel af een ding vir 'n ander. Hulle doen bied ander laer koste tariewe met 'n minimum fooi. Die beste benadering is om jou handel styl bepaal en haal 'n kommissie struktuur wat is geskik vir die styl. Maak seker dat beide die inskrywing en die uitgang te oorweeg. Een laaste punt oor die onderwerp van kommissie. thinkorswim daarvan hou om hul kliënte aan te moedig om ambagte te sluit voordat verstryking wanneer hulle kort posisies en daar is nou waarde links in hulle nie. Gevolglik het hulle don t hef geen kommissie terug te koop 'n enkele opsie posisie vir 0,05 of minder. Opsomming Die thinkorswim platform is 'n baie kragtige opsies verhandelingsplatform. Dit word ondersteun deur al my gunsteling opsies handel strategieë, maak ontleding, toegang en bestuur 'n sprong. Dit is 'n bietjie ontmoedigend om gewoond te raak aan 'n paar van die eienskappe, maar die meeste van die kern handel funksies is redelik maklik om te leer. Dit is 'n volledige platform wat nie net gevorderde opsies handel, maar ook aandele, ETF, futures en valuta handel ondersteun alle van die een platform. Barron se graderings: Vir die afgelope paar jaar, die jaarlikse Barron se makelaars graderings het ingedeel thinkorswim 1 'n hele paar verskillende kategorieë. Check uit die 2009 en 2010 artikels.


No comments:

Post a Comment